Федоровка ауылы                                                                                        2019 жыл 21 қаңтары

 

Конкурс комиссиясының  ШЕШІМІ:

  1. «E-G-3» санатындағы Шаған ауылдық округі әкімінің аппаратының бас маманы (уақытша, бала күтіміне байланысты демалыстағы негізгі қызметкердің орны) бос мемлекеттік әкімшілік лауазымын иеленуге жарияланған барлық мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілері үшін ішкі конкурсына кандидаттардан құжаттар түспеуіне байланысты конкурс өтпеген болып есептелсін

 

Конкурстық комиссияның хатшысы:                                     А.Канатова

Федоровка ауылы                                                                                          2019 жыл 21 қаңтары

 

Конкурс комиссиясының  ШЕШІМІ:

  1. «E-R-2» санаты Теректі ауданының білім беру бөлімі басшысының орынбасары бос мемлекеттік әкімшілік лауазымын иеленуге жарияланған осы мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілері үшін ішкі конкурсына кандидаттардан құжаттар түспеуіне байланысты конкурс өтпеген болып есептелсін

 

Конкурстық комиссияның хатшысы:                                        А.Канатова

Федоровка ауылы                                                                                               2019 жыл 21 қаңтары

 

Конкурс комиссиясының  ШЕШІМІ:

  1. «E-R-4» санатындағы Теректі ауданының білім беру бөлімінің бас маманы бос лауазымын иелену бойынша кандидаттар А.Е.Сенгалиева, И.Ә.Әбілхайыров әңгімелесуге жіберілді.
  2. «E-R-4» санаты Теректі ауданының мәдениет, тілдерді дамыту, дене шынықтыру және спорт бөлімінің бас маманы бос мемлекеттік әкімшілік лауазымын иеленуге жарияланған жалпы конкурсына кандидаттардан құжаттар түспеуіне байланысты конкурс өтпеген болып есептелсін.
  3. «E-R-4» санаты Теректі ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімінің бас маманы (есепші, уақытша, бала күтіміне байланысты демалыстағы негізгі қызметкердің орны) бос мемлекеттік әкімшілік лауазымын иеленуге жарияланған жалпы конкурсына кандидаттардан құжаттар түспеуіне байланысты конкурс өтпеген болып есептелсін.
  4. Теректі ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің бас маманы (есепші, уақытша, бала күтіміне байланысты демалыстағы негізгі қызметкердің орны) бос мемлекеттік әкімшілік лауазымын иеленуге жарияланған жалпы конкурсына кандидаттардан құжаттар түспеуіне байланысты конкурс өтпеген болып есептелсін.

 

Конкурстық комиссияның хатшысы:                                        А.Канатова

Федоровка ауылы                                                                                        2019 жыл 18 қаңтары

 

Конкурс комиссиясының  ШЕШІМІ:

  1. «E-G-3» санаты Шаған ауылдық округі әкімі аппаратының бас маманы (есепші) бос лауазымын иелену бойынша кандидат Ж.Б.Альжанова әңгімелесуге жіберілді.
  2. «E-G-3» санаты Подстепное ауылдық округі әкімі аппаратының бас маманы бос мемлекеттік әкімшілік лауазымын иеленуге жарияланған осы мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілері үшін ішкі конкурсына кандидаттардан құжаттар түспеуіне байланысты конкурс өтпеген болып есептелсін

 

Конкурстық комиссияның хатшысы:                                     А.Канатова

«Теректі ауданы әкімінің аппараты» ММ

Барлық конкурсқа қатысушыларға қойылатын жалпы біліктілік талаптары:

«Б» корпусының бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға барлық мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілері арасындағы ішкі конкурс туралы хабарландыру

Теректі ауданы әкімінің аппараты, 091100,  Батыс Қазақстан облысы Теректі ауданы Федоровка ауылы, Юбилейная көшесі №18, анықтама телефоны: 8 (71132) 21374, эл.мекенжай: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

  1. «Шаған ауылдық округі әкімінің аппараты» ММ бас маман, E-G-3 (1 бірлік, бала күтіміне байланысты демалыстағы негізгі қызметкердің орны), №1-3-70; лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты 69957 (min) теңгеден 94108 (max) теңгеге дейін

Функционалдық міндеттері: ҚР Президентінің Жарлықтары, Үкіметінің қаулылары, облыс және аудан әкімінің қаулыларын, өкімдерінің, шешімдерінің орындалуын ұйымдастырып, жұмыстану. Азаматтар мен заңды тұлғалардың Қазақстан Республикасы Конституциясының, заңдарының, Қазақстан Республикасының Президентi мен Yкiметi актiлерiнiң, орталық және жергiлiктi мемлекеттiк органдар нормативтiк құқықтық актілерiнiң нормаларын орындауына жәрдемдеседi. Ауылдық округ әкімінің қабылдаған нормативтік-құқықтық актілерінің жобасын дайындау, заңдылығын бақылау және есебін жүргізу. Соттарда және басқа органдарда ауыл әкімі аппаратынан құқықтық сұрақтарды қарауда өкілдік ету; әкім аппаратына келіп түскен тапсырмалар және хаттарға құқықтық мәселе бойынша жұмыс. Округ әкімі аппаратының кадр жұмысы бойынша есеп беру. Аппарат қызметкерлерінің жеке істерін рәсімдеу. Округ  әкімі аппаратының мемлекеттік қызметшілерінің еңбек өтілдеріне есеп жүргізу; округ  әкім аппаратының мемлекеттік қызметшілерінің мерзімінде біліктілік арттыру оқу курстарына және аттестациялау жұмыстарына құжаттар дайындау;  Кәсіпқой емес медиаторлардың тізілімін жүргізу. ҚБПҮ белгісі бар құжаттармен жұмыс. Әділет органдарыжоқ жергілікті жерлердегі кент, ауыл, ауылдық округтің әкімі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен нотариаттық әрекеттер жасауды, азаматтық хал актілерін тіркеуді ұйымдастырады. Қылмыстық-атқару жүйесі мекемелерінен босатылған, пробация қызметінің есебіндетұрған адамдардың жұмысқа орналасуына жәрдемдеседі, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес оларға әлеуметтік-құқықтық және өзге де көмек көрсетеді. Әкім аппаратының тоқсандық және ұзақ мерзімді жұмыс жоспарын дайындау. Мамандардың қызметтерін ұйымдастыру және олардың міндеттерімен еңбек тәртібін бақылау.  «Жер учаскесінің  нысаналы мақсатын өзгертуге шешім беру туралы» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының жүзеге асыру.  Нормативтік актілерді әділет органдарында тіркеуден өткізу, аудандық прокуратураға ай сайынғы есеп беру; соттарда және басқа органдарда ауыл әкімі аппаратынан құқықтық сұрақтарды қарауда өкілдік ету; әкім аппаратына келіп түскен тапсырмалар және хаттарға құқықтық мәселе бойынша жұмыс; құқық бұзушылықтың алдын алу  мен  қылмысқа қарсы күрес, нашақорлыққа қарсы, адам саудасына қарсы күрес және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес жұмыстарын жүргізу және тоқсан сайын есеп беру. Діни терроризм мен экстремизмді алдын алу шараларын жүргізу. Мемлекеттік рәміздердің мемлекеттік стандарттарға сәйкестілігін үнемі бақылау. Кезекшілік кестесін жасау. Әділет басқармасымен байланыста болу. Әкім аппаратына келіптүскен арыз-шағымдарды қарау. Осы мәселелерден туындайтын басқа да шаралар алужәне ақпарат беру.  Әкімнің жұмысымен байланысты құжаттар дайындау. Ішкі тәртіп ережелерін сақтау жәнет.б.

«Теректі ауданы әкімінің аппараты» ММ

Барлық конкурсқа қатысушыларға қойылатын жалпы біліктілік талаптары:

«Б» корпусының бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға осы мемлекеттік органның мемлекеттік қызметшілері арасында ішкі конкурс туралы хабарландыру

Теректі ауданы әкімінің аппараты, 091100,  Батыс Қазақстан облысы Теректі ауданы Федоровка ауылы, Юбилейная көшесі №18, анықтама телефоны: 8 (71132) 21374, эл.мекенжай: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

  1. «Теректі ауданының білім беру бөлімі» ММ басшысының орынбасары E-R-2 санаты, №1-2-19, (1 бірлік) лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты 127422 теңгеден 172394 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері:  Бөлім басшысы болмаған кезде оның өкілеттіктерін жүзеге асырады. ҚР Үкіметі мен Президенті актілерінің, Білім және ғылым Министрлігінің, аудан әкімі шешімінің, Батыс Қазақстан облыстық Білім басқармасы шешімінің, Теректі ауданының білім беру бөлімі шешімдерінің, сондай-ақ басқа да бастықтың тапсырмаларының орындалуын жүзеге асырады. Білім  беру бөлімінің жылдық жоспарын әзірлеу және  кеңесінің хаттамасын жүргізу.  Лицензиялау және қатаң есеп құжаттарын жүргізу.  Мемлекеттік сатып алуды  бақылау және тендерлік комиссия төрағасы болу. Мектептерді аттестациялау. Материалдық база. Оқу орындарындағы құзыретке сай діни экстремизммен терроризмнің алдын-алу бағытын бақылау, есеп беру. Күрделі жөндеу және ағымдағы жөндеу жұмыстары. Және жеке және заңды тұлғалардың өтініштерімен жұмысына бақылау жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес жұмыстарын жүргізілуіне бақылау жасау. Қорытынды құжаттарды әзірлеу және есеп беру жөнінде материалдар мен құжаттарды қорыту, талдау және жинауды жүзеге асыру.  Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметке қатысты заңнамасында көзделген шектеулерді және мемлекеттік қызметшілердің қызмет этикасын сақтау.  Ішкі тәртіп ережелерін сақтау және т.б.

Теректі ауданы әкімінің аппараты, 091100,  Батыс Қазақстан облысы Теректі ауданы Федоровка ауылы, Юбилейная көшесі №18, анықтама телефоны: 8 (71132) 21374, эл.мекенжай: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

  1. Шаған селолық округі әкімі аппаратының бас маманы (есепші) Е-G-3 санаты, №1-3-69, лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты 69957 теңгеден 94108 теңгеге дейін.

Функционалдық міндеттері: Ауылдық округі әкімі аппаратында есепшілік жұмыстарын жүргізу және ұйымдастыру, бухгалтерлік есептің құжаттарын құрастыру, қаржы және банк құжаттарын рәсімдеу, қаржыландыру жоспарын жасау, еңбекақыны, еңбек демалыс ақыларын, уақытша жұмысқа жарамайтындарға жәрдемақыларын есептеу, бөлінген қаржыны толық және мақсатына сай игеру, бюджеттік тапсырысты орындау бойынша есеп беру, ұсыну,  қаржылық құжаттарға қол қою құқығы. Әкім аппараты әкімшісі болып табылатын бюджеттік бағдарламаларды әзірлеп, тиісті мәслихаттың бекітуі үшін жоғары тұрған әкімдіктің қарауына енгізу. Әкім аппараты әкімшісі болып табылатын бюджеттік бағдарламаны әзірлеу кезінде жергілікті қоғамдастық жиналысының талқылауына жергілікті маңызы бар мәселелерді Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасына сәйкес аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджетінің құрамында көзделген бағыттар бойынша қаржыландыру жөніндегі ұсыныстарды шығаратын құжаттарды жасайды.  Республикалық маңызы бар қалада, астанада, облыстық маңызы бар қалаларда орналасқан мәдениет мекемелерін қоспағанда, мектепке дейін тәрбие беретін және оқытатын ұйымдардың, мәдениет мекемелерінің қызметін қамтамасыз етеді. Баланс есебін жүргізу, түгендеу (инвентаризация) жұмыстары. Салық комитетіне салықтар жеке төлемдер бойынша декларацияларды уақытылы жасақтау және тапсыру. Барлық бағдарламалар бойынша мемориалдық ордерлер жасақтау, бас кітап жүргізу. Округ бойынша түскен қаржы кіріс-шығысын қадағалау. Бюджеттің атқарылуы жөніндегі орталық уәкілетті органда әкімдердің жергілікті өзін-өзі басқару функцияларын іске асыруына бағытталатын ақшаны есепке жатқызуға арналған, жергілікті өзін-өзі басқарудың қолма-қол ақшаны бақылау шотының ашылуын қамтамасыз ету. Бюджет қаражаттарын үнемдеудің және (немесе) Қазақстан Республикасының жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы заңнамасында көзделген түсімдердің есебінен еңбек шарты бойынша қызметкерлер қабылдау. Мемлекеттік мекемелердің өздерінің иелігінде қалатын тауарларды (жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді) өткізуінен түсетін ақша түсімдері мен шығыстарының жиынтық жоспарын Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасына сәйкес жасау және бекіту. «Парус-Каз» бағадарламасы бойынша жұмыстану. Мемлекеттік органының жұмысшыларына жұмыс табелін жүргізу.  Осы мәселелерден туындайтын басқа да шаралар алу және ақпарат беру. Әкімнің жұмысымен байланысты құжаттар дайындау. Ішкі  тәртіп ережелерін сақтау  және т.б.